reede, 16. oktoober 2015

PIIBELEHE-NEITSI

Mina elasin nii rahulikult ja rõõmsasti oma lillemajas. Kui ma sees olin, siis olin kõigest maailmast lahus: minu uks oli lukus. Ja läve ees olid uksekellukesed, viis tükki ühe varre küljes, mis kõik viis korraga kõlisesid, kui keegi helistas. Kui ilus see oli! Maasikmarja-õieneitsid teadsid seda ka ja tulid mulle sagedasti külaliseks, üks ja teine järgemööda, igaüks tahtis kellukesi helistada....













Peridoot ja hõbe 925

PERIDOODIL on tugevad puhastavad omadused. Ta vabastab ning neutaliseerib mürke kõigil tasanditel, puhastades peenkeha, füüsilist keha ning vaimu. Kui peridooti kasutada kaelakees, siis kaitseb ta negatiivsete emotsioonide eest. 
Peridoot on kasulik nahale, südamele, kopsudele, sapipõiele ning ta tugevdab silmi

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar